Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W promocji kraju liczy się pomysł

16 marca 2015 | Ekonomia
Wartość marki  kraju to siła jego gospodarki
źródło: Rzeczpospolita
Wartość marki kraju to siła jego gospodarki

Marketing | Zarówno w marketingu firm, jak i państw bardziej liczą się dziś innowacyjne działania niż duże nakłady.

Anita Błaszczak

W ramach akcji, która obejmie pięć kontynentów, przyciągnie uwagę mediów przez co najmniej kilka dni, i to przy niewielkich kosztach, Francja chce promować swoje produkty. 19 marca w 150 krajach 1300 szefów kuchni zaserwuje w swoich restauracjach francuskie menu. Nazwa akcji to „Gout de France/Good France". Jej patronem medialnym w Polsce jest „Rzeczpospolita", a organizatorem francuski MSZ.

– Udało nam się dotrzeć z tą promocją sztuki kulinarnej do szefów kuchni i do mediów – podkreślał z satysfakcją Pierre Buhler, ambasador Francji w Polsce.

To jeden z przykładów na to, że w marketingu (także narodowym) coraz bardziej liczy się pomysł, a nie miliony dolarów wydane na kampanie reklamowe – zwłaszcza w przypadku niezbyt zamożnych państw...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10091

Wydanie: 10091

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament